کلیک زندگی

آموزش های ضروری زندگی

نوشابه دشمن جدی کبد

۸۳ بازديد


عوارض جدی نوشابه برای سلامت کبد

احتمالا با تاثیر نوشابه بر چاقی آشنایی دارید، اما این نوشیدنی های گازدار و شیرین می توانند تاثیر جدی بر کبد هم بگذارند. بسیاری از مواد شیمیایی موجود در نوشابه تاثیر منفی بر کبد و سایر قسمت های بدن دارند.

وظیفه کبد به دام انداختن سموم و تبدیل آن ها به مواد بی ضرر است، خون را تصفیه و چربی ها را متابولیز می کند بنابراین باید تا حد امکان سالم باشد.

کمتر بخوابید تا دچار این مشکلات نشوید

۸۱ بازديد




اکثر ما دوست داریم که شب تا صبح هر چه قدر دلمان می خواهد بخوابیم؛ اما صدای آلارم این رویای شیرین را از ما می گیرد. بعضی از افراد هستند که به دلایل مختلف زیادتر از حد نیاز می‌ خوابند و جالب است بدانید که خوابِ بیش از حد هم مضراتی برای بدن دارد.

خواص استفاده از ظروف چوبی و راه های صحیح نگهداری آن ها

۹۱ بازديد


شیوه های مراقبت از ظروف چوبی

ظروف چوبی برای استفاده در آشپزخانه یکی از مناسب ترین لوازم می باشند. استفاده از ظروف چوبی گذشته دوری دارد. محصولات چوبی نمای روستیک و زیبا به فضای آشپزخانه می دهد و معمولا این وسایل دست ساز با کیفیت بالا نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا می کند. برای آشنایی بیشتر با وسایل چوبی با ما همراه باشید.

ترکیبات ادویه مخصوص قورمه سبزی

۸۹ بازديد

قورمه سبزی از جمله‎ غذاهای اصیل و مخصوص ایرانی است که به عنوان سمبل ملی ذائقه‌ی ایرانی شناخته می‌شود. اگر بخواهید مزه قورمه سبزی شما منحصر به فرو و خاص باشد، باید از ادویه های گوناگونی استفاده کنید که هر کدام عطر و طعم ویژه ای به قرمه سبزی شما می دهد. در ادامه به معرفی ادویه قورمه سبزی و طرز تهیه تهیه آن می‌پردازیم.

راهکارهایی برای برخورد و تربیت تک‌فرزندهای لوس

۹۰ بازديد

در مورد تک فرزندی دو باور وجود دارد. باور نخست این که چند فرزندی بسیار دشوارتر از تک فرزندی است. حال آن که تک فرزندی مشکل تر است، زیرا والدین تنها یک فرصت تکرار نشدنی برای تربیت فرزند خود دارند و باور دوم اینکه تک فرزندی بسیار ساده تر از چندفرزندی است.

پیشگیری و روش های برطرف کردن کپک ماشین لباسشویی

۸۳ بازديد


کپک ماشین لباسشویی
، یکی از مشکلات شایعی است که برای برطرف کردن این مشکل می توانید از راه حل های آسان در منزل استفاده کنید.

تشخیص وجود کپک ماشین لباسشویی

چنانچه از لباسشویی بوی بدی حس کردید یا مشکلاتی مانند خارش چشم، تنگی نفس، سوزش و کهیر پوست و یا خس خس سینه داشتید یکی از علل آن می تواند وجود کپک ماشین لباسشویی باشد بنابراین به سراغ ماشین لباسشویی رفته و لولاهای پلاستیکی آن را چک کنید.

در نه گفتن سختگیر نباشید.

۸۳ بازديد




آیا نه گفتن حتی در مقابل درخواست‌های غیرمنطقی هم برای‌تان دشوار است؟ اگر نتوانید به دیگران نه بگویید، باید همیشه اولویت‌های دیگران را به اولویت‌های خودتان ترجیح دهید. زمانی به درخواست دیگران جواب مثبت بدهید که درخواست‌ موردنظر معقول و شدنی باشد یا آن درخواست را برای جبران محبت‌های دوست‌تان انجام دهید. اما اگر همیشه از ترس نه گفتن به خواسته‌ی دیگران جواب مثبت می‌دهید، حالا دیگر وقت تغییر است. برای افزایش قدرت نه گفتن با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید.